I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 8, 2011

Journey of Life - Chapter 34

Statement Makan Dalam....

*Sorry.. entry ni aku wat untuk melegakan kepala otak aku yang asik dok teringat pasal ni.... *

"Get a life you fat fuck!!" Statement SMS makan dalam... yang wat aku rasa macam nak letup kan ajer umah sorang manusia yang aku anggap sorang kawan... tapi hakikatnyer... perangai manusia yang aku panggil dalam blog aku ni sbg 'ketam bangkang' [KB] dah berubah... perubahan yang bagi aku sket pun tak masok akal...

Dia nak kata aku ni ego, pentingkan diri sendiri, berlagak cam abang-abang besar... KEPALA BAPAK KO!!!!! Eh kalu aku ni ego, pentingkan diri sendiri dan berlagak cam abang besar... aku tak layan laa ko weh ketam bangkang... aku anggap ko dah macam adik beradik... cuma ko tu ajer yang TONGONG nak mampus.. muka ensem tapi perangai macam haram jadah aper ke hal?? *memang aku tgh hangin dengan mamat ni sejak dia wat statement makan dalam tu*

Sekurang-kurangnyer... dlm 'perang SMS' tu...aku masih lagi low profile... mintak maaf kat dia kalu aku ada terbuat salah ke aper ker... tapi si KB tu takder pun nak mohon maaf atas statement dia... so skang sapa lagi EGO? sapa lagi SELFISH??

Ko takder awek... Salah aku?? Ko takder kawan.... Salah aku?? Ko yang tak reti nak menghargai kawan... ko yang tak reti nak jaga hati orang lain... lagi nak hingaq dengan aku....

"Fat fuck".... memang hina beb! Takper... aku akan cuba buktikan... aku akan try capai goals aku... even skang goals utama aku dah tercapai... ALHAMDULILLAH... Tapi ko..... aper goals yang ko capai? Awek ada?? Aset ada?? Hapa pun tarak... jadi...

"YOU SHOULD GET A LIFE YOU MUTHAFUKAS!"


/Puaka ENSEM

No comments:

Post a Comment